Basis voor Stamppotjes en Ovenschotels (purree)

Geschikt in Fase: 1234

Deze proteïnerijke romige aardappelpuree is ideaal als smakelijke basis voor elke stamppot!
Vult goed en is zeer fijn van smaak.


Ook heel goed bruikbaar als toplaag van uw ovenschotel.



Groenten waarvan u in de eerste fase van het proteinedieet naar hartelust gebruik kunt maken: Andijvie - asperge- bieslook - bleekselderij - bloemkool Chinese kool - courgette - komkommer - groene paprika - peterselie - postelein radijs - rode kool (rauw) - sla (alle soorten) - snijbiet - snijboon - spinazie - tuinkers


Inhoud: 

Basis Voor Stamppotjes en Ovenschotels

Dubbelklik op bovenstaande afbeelding om volledige foto te bekijken

Zoom Uit
Inzoomen

Meer Views

  • Basis Voor Stamppotjes en Ovenschotels
  • Basis Voor Stamppotjes en Ovenschotels
  • Basis Voor Stamppotjes en Ovenschotels

Voorraad: Ja

€ 12,90
Pin It
OF

Wees de eerste om dit product te waarderen

Voedingswaarden

Hoeveelheid

per sachet

Kcal

86Kcal

Eiwitten

16g

Koolhydraten

4g

..waarvan suikers

-g

Vetten

0,6g

Vezels

-g

Natrium

337mg

Kalium

-mg

Calcium

-g

Extra Informatie:

Ingrediënten:

Melk eiwitten, aardappelvlokken (14%), kaas in poedervorm (kaas, wei, zout), zout, aroma's, verdikkingsmiddel: carragenen, fructose, antiklontermiddel: magnesiumcarbonaat, vitaminen (C, B3, E, B5, B6, B2, B1, A, B9, B8, B12), kruiden (nootmuskaat, peper), L-methionine, kleur: curcumine, maltodextrine.

Allergenen:

Gluten (tarwe), melk, sulfiet

Bereiding:

Voor gebruik in stamppot of puree:
Voeg de inhoud van een sachet toe aan 75-100ml heet water en roer met een garde tot een samenhangend geheel.
Hoe meer water u gebruikt, hoe dunner de puree wordt.

Voor ovenschotel:
Spatel een stijfgeklopt eiwit door de puree en bedek uw groentenschotel met het mengsel.
Verwarm enige minuten en laat goudbruin worden in een oven niet heter dan 175 graden.